AWS új alkalmazásokat fejleszt a generatív mesterséges intelligencia előnyeinek gyors kihasználására a gyártók számára.
Illusztráció: iStock
Az AWS új alkalmazásokat épít, hogy a gyártók gyorsan kiaknázhassák a generatív mesterséges intelligencia előnyeit, növelve ezzel a termelékenységet, javítva az ügyfélélményt és optimalizálva az ellátási lánc folyamatait. Ezek a képességek az AWS re:Invent rendezvényen kerülnek bemutatásra, amelyet december 2–6. között tartanak Las Vegasban.
Három év telt el azóta, hogy Andy Jassy, az Amazon elnöke és vezérigazgatója részt vett a re:Invent eseményen, és hétfői előadása a konferencia egyik kiemelt eseménye volt. A teljes program az AWS Events mobilalkalmazásban vagy a re:Invent weboldal „Agenda” oldalán érhető el.
Két bejelentés is alátámasztja a vállalat elkötelezettségét a felhőalapú szolgáltatások és a mesterséges intelligencia képességeinek fejlesztése iránt.
Wiwynn
A Wiwynn, egy tajvani központú, hiperskálázott adatközpontokhoz felhőalapú IT-infrastruktúrát nyújtó nemzetközi vállalat, az AWS Outposts-ot vezette be. Ez a teljes mértékben menedzselt felhőalapú megoldáscsalád lehetővé teszi az AWS infrastruktúra és szolgáltatások biztosítását gyakorlatilag bármely helyszínen vagy edge-környezetben. Ennek eredményeként a Wiwynn 10 hónappal a tervezett idő előtt érte el a gyártási készültséget, miközben új malajziai gyárában a gyártásautomatizálási és raktárkezelési rendszerek telepítési idejét 90%-kal, mindössze egy hétre csökkentették.
A Wiwynn kiemelt figyelmet fordít a következő generációs technológiákra a legjobb teljes birtoklási költség (TCO) és munkaterhelési hatékonyság elérése érdekében. Fő érdeklődési területei közé tartozik a felhő, a mesterséges intelligencia, az előrehaladott kapcsolódási technológiák és az edge-számítástechnika fejlesztése.
Midea
A Midea, egy déli-kínai székhelyű, több mint 150 000 alkalmazottal és 195 országban működő háztartási nagygépgyártó, sikeresen vezette be az Amazon Connect felhőalapú ügyfélkapcsolati központjait 14 országban. A Midea 30%-os költségcsökkenést és 95%-os kapcsolódási arányt ért el, miközben fokozatosan vezette be a generatív mesterséges intelligencia képességeit ügyfélszolgálati műveleteinek fejlesztésére.
Az alkalmazott generatív AI termékek közé tartozik az Amazon Lex, az Amazon Q és az Amazon Connect Contact Lens.
Online közvetítés és elérhetőség
Azok számára, akik nem tudnak személyesen részt venni az eseményen, élő közvetítésen követhetők a re:Invent keynote előadásai és innovációs beszélgetései, valamint hozzáférhetnek igény szerint elérhető tematikus szekciókhoz is. Az élő közvetítésre történő regisztráció ingyenes, és az esemény bármelyik időpontjában elvégezhető. Az előadások, innovációs beszélgetések és szekciók az eseményt követően is igény szerint megtekinthetők.